Logo
Een aanvraag indienen
Aanmelden
  1. VoorMijnDier
  2. Bestellen & Levering
  3. Bezorging

Bezorging

Volgen Nieuwe artikelen Nieuwe artikelen en opmerkingen
  • Niet thuis bij bezorging pakket
  • Welke bezorgopties kun je kiezen?
  • Wie bezorgt mijn bestelling?
  • Kan ik een ander bezorgadres aangeven?
  • Ontvang ik een track & trace code?
  • Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?
  • Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?
  • Wordt een bestelling van meerdere producten in 1 keer bezorgd?
  • Mijn track and trace code werkt niet?
  • Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem nog niet ontvangen.
  • Ik heb een beschadigd product geleverd gekregen. Wat nu?
  • Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen. Hoe wordt dit opgelost?
  • Ik heb niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen.
VoorMijnDier