Wanneer je er voor hebt gekozen om achteraf te betalen via Billink kan het voorkomen dat je een betalingsherinnering ontvangt. Vanaf het moment van bestellen, heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Zijn deze 14 dagen voorbij, dan ontvang je een betalingsherinnering.
Let er op dat dit extra kosten met zich mee kan brengen!
Heb je de bestelde producten binnen 14 dagen nog niet ontvangen, dan kunnen wij de factuur voor je uitstellen. Zorg dat je dit binnen 14 dagen kenbaar maakt bij onze klantenservice. Onze klantenservice kun je bereiken via 0522 202120 of contact@voormijndier.nl
Wanneer er geen gehoor gegeven wordt aan de betalingsherinnering zal Billink een incassobureau en/of deurwaarder inschakelen om het bedrag te incasseren. Dit kan hoge kosten met zich meebrengen.
Vragen over de factuur? Neem dan contact op met Billink via 0900 – 04 000 31*. Billink is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
* Dit informatienummer kost € 0,60 per minuut, plus de reguliere belkosten.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.